ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ (WRO) 4/3/2017 |
|
|
|
|
|
ΔΗΜΟΤΙΚΟ (Έλαβαν μέρος 19 ομάδες, προκρίνονται 5 για την Αθήνα) |
ΣΧΟΛΕΙΟ |
ΟΜΑΔΑ |
ΘΕΣΗ |
ΒΡΑΒΕΙΟ |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
Δημοτικό Βυτίνας |
I – Parking |
1 |
Πρώτο Βραβείο -Συμμετοχή Αθήνα |
|
Εκπαιδευτήρια Μπουγά (Ιδιωτικό Καλαμάτα) |
Future kids |
2 |
Δεύτερο Βραβείο-Συμμετοχή Αθήνα |
|
3ο Δημοτικό Άργους |
Scratchmarine |
3 |
Τρίτο Βραβείο-Συμμετοχή Αθήνα |
Ισοβαθμία |
Εκπαιδευτήρια Μπουγά (Ιδιωτικό Καλαμάτα) |
Future Transporters |
3 |
Τρίτο Βραβείο-Συμμετοχή Αθήνα |
Ισοβαθμία |
Homo Educantus (Ιδιωτικό Κόρινθος) |
Homoeducandianoi |
5 |
Συμμετοχή Αθήνα |
|
|
|
|
|
|
ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Έλαβαν μέρος 22 ομάδες, προκρίνονται 14 για την Αθήνα)) |
ΣΧΟΛΕΙΟ -ΦΟΡEΑΣ |
ΟΜΑΔΑ |
ΘΕΣΗ |
ΒΡΑΒΕΙΟ |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 8 |
1 |
Πρώτο Βραβείο -Συμμετοχή Αθήνα |
Ισοβαθμία |
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 9 |
1 |
Πρώτο Βραβείο -Συμμετοχή Αθήνα |
Ισοβαθμία |
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 1 |
3 |
Τρίτο Βραβείο -Συμμετοχή Αθήνα |
|
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 2 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 3 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 4 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 5 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καλαμάτας |
Kalamata Storm 6 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Εκπαιδευτήρια Μπουγά (Ιδιωτικό Καλαμάτα) |
Robot Power |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Εκπαιδευτήρια Μπουγά (Ιδιωτικό Καλαμάτα) |
Robot Factory |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Γυμνάσιο Ασκληπιείου |
Μικροί Επιστήμονες |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου |
Τάλως 2 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου |
Τάλως 1 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
Γυμνάσιο Κουτσοποδίου |
Τάλως 1 |
|
Συμμετοχή Αθήνα |
|
|
|
|
|
|
ΛΥΚΕΙΑ (Έλαβε μέρος το ΓΕΛ Νεάπολης Λακωνίας, το οποίο δύναται να συμμετάσχει στον Αθήνα) |
|
|
|
|
|